1 oktober 2008 klockan 12:14

En ny dag, och nya tag :)

Imorses var jag hos tandläkaren........ Lagade ett hål :( yfan va jobbigt det är att gå till tandläkarn!! Hatar det.. Förra gången så var jag tvungen att gå in på toaletten och lipa lite :P hahah.. Töntig jag är.

Efter tandläkarn så stack jag till torpa och handlade lite mat till oss och Milla. Nu har Milla ätit sig mätt, och Marko med :) Jag vågar inte äta något än, kommer nog bara tugga sönder kinden eftersom den är bedövad. Hah..

Ska hem till mamsi här med snart. Det är såååå tråkigt att vara hemma själv. Marko jobbar eftermiddag den här veckan. Får se vad som händer idag då.

Desperate Housewives började igår. Har redan sett dom avsnitten :) JUSTJA! Dom sa på kanal5 (när DH skulle börja) att "Nu börjar en NY säsong med Desperate Housewives!" DET ÄR DET JU INTE. Det är ju avsnitt från säsong fyra!! Bullshit skit. Fan va jag störde mig på det.. Hmm...

Färjan började i måndags också, var bara tvungen å glo på den eftersom man kollade på "Rederiet" i sina gott unga dar :P Men det var faktiskt ganska bra.

Glodde på Ugly Betty igår med. Har inte följt serien ett piss, men fastnade för det ändå. Störde mig på Betty's pojkvän som inte körde ut kvinnan som är gravid (med hans barn). Hon förstörde ju bara för dom ändå. (Betty å hennes pojkvän hade bestämt att dom skulle åka iväg på en resa eller vad det var, för att BEtty fyllde år) IDIOT! Hade min pojkvän gjort så, så hade han åkt ut med rumpan före. Hah :)

Yes yes... Men nu ska jag allt kika lite grann på nätet, och sen fixa iordning Millas saker :) Heippa-ti-hei!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0