1 oktober 2008 klockan 20:28

Milla ligger i sin vagn i mammas sovrum och försöker sova. Fast jag tror nog att hon har somnat nu :) Själv sitter jag här och väntar på att Marko ska komma hem!! Han slutar klockan nio idag. Sa till han att om han orkar så kan han jobba över en timma så får vi lite extra pengar, men nene :) Nåjaa.. Bättre för mig, får umgås mer med min baby :)

Igår kväll så såg vi på filmen "Festivalen", den är ju några år gammal.. Men men :) Roligt å se gamla filmer.

Hade fel om Milla..  Har redan sprungit in till henne två gånger. Hon har inte somnat än. Men det gör hon nog snart :)

Kommer det något roligt på tv ikväll? Kollar inte på Grey's Anatomy.. (eller hur det nu än stavas) Så det lär man ju inte glo på iallafalll. Får väl kika på www.tv.nu

Yees.. Har nog ingenting mer å skriva :) God natt på er! Heippa-ti-ralla!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0