10 november 2008 klockan 20:28

Home again!!
Blev att vi drog till morsan förut och så. Jag å min lillasyster drog å tränade medan morsa, syrran å hennes kille såg efter Milla :)
Träningen blev: 15 min på cykel och 30 min på en stepp/arm maskin :D Haha.. Jag vet inte vad det heter. Men faan man bränner 226 kalorier på 30 minuter :D Fan inte dåligt!! Ska alltid gå på den maskinen, 45 minuter nästa gång! ooohyeah..
Det var en kvinnan som hade gått på den före mig, och hon glömde nollställa maskinen. Och så nyfiken som jag är!! Så var jag bara tvungen å kolla hur mycket hon hade gått och så :) EN TIMMA hade hon gått på den, på max vikten också.. (jag går på fyran och hon gick på åttan) 22 km hade hon gått, och bränt 500 kalorier. Mama säger jag bara :D Haha.. Om man ändå kunde vara så duktig.

Sitter å glor på Från koja till slott lite granna. Fan va han Simon är skön asså :D Speciellt när han pratar svenska, haha. Gulligt värre.

Men nu ska jag kika vidare :) Heippa-ti-hei!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0