10 november 2008 klockan 22:09

Idag ska jag njuta av min sista snabbmats-mål. Det blir ett Orginalmål från Max :) Med lökringar såklart!! Åååhh vad jag kommer att njuta. Men sen blir det bara massa nyttigt!! I hope.. :) Kanske om man byter ut godiset en lördag så kan man åka till Max, men då blir det ju som sagt inget godis. Nåjaa :) Får se hur det blir med den saken!!

Imorgon funderar jag på att göra ugnsrostade rotfrukter! D.v.s potatis, morätter å palsternacka. Hur jäääävla gott som helst. Massor med rapsolja, rosmarin, timjan och dragon. NAAAMMM :D:D My favorite! Och inget tillsatt fett.. mmm me like ;] Sen blir det nog fläskfilé till! Säg något godare!!!!??? Ha :D

Men nu ska jag sätta mig i soffan och invänta min baby <3<3
Min käääääära älskling som jag älskar så mycket, mycket, mycket <3<3<3<3 PUSS PÅ DIG :)


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0