10 oktober 2008 klockan 11:44

Förstår verkligen inte varför varenda jävel frågar: varför röker du ? det är ju dyrt? det luktar illa.. bla bla bla..
Jag tycker inte att det luktar illa :) luktar gooottt!! och dyrt? ja kanske det, men när jag köper cigaretter så köper du potatis.. mitt val å ditt val.
OCH tänk om jag tycker att edt är äckligt med t.ex sex.. ska jag gå och säga till alla som har sex att: FY VAD ÄCKLIGA NI ÄR! Det är så söligt å svettigt å tar bara tid! Hur fan kan ni? 
Ne det gör jag inte.. och inte heller går jag å säger till knarkare att dom ska sluta med det. Man får la ör fan ta konsekvenserna för sitt egna liv, varför ska alla lägga sig i för?!?! Förstår verkligen inte.. Mind your own business!!

Jag röker inte längre, och det är jag stolt över. Men bara för att jag har slutat så går jag inte runt å klagar på dom som inte slutar. SKÄRP ER NU. Alla som röker vet mycket väl hur mycket dom kostar, och vad dom gör med ens kropp osv osv.. LÄGG NER NU!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0