11 november 2008 klockan 16:14

Nu sover Milla igen.. Gott det. Vill egentligen lägga mig bredvid henne, men det är iiiinte bra. Kommer aldrig att somna sen ikväll isåfall :)

Jag och Milla tittade på filmen Mamma Mia förut. Den var faktiskt bra. Fast ibland så blev Milla sur, och då fick man sjunga med i filmen. Hon är väl typ den enda som kan stå ut med mitt sjungande :D Ska söka till Idiol nästa år.. Hahah, eller inte. Jag visste inte att Pierce Brosnan var med i filmen!! ;o Gött skumt å se han i en sånhär film :D Haha. Åldras gör han tydligen inte heller.. Lyckos ;)

Men nu ska jag se om jag kan hitta något å käka..
 Sätter nog på top model nu, för att sedan byta till Martha Stewart! Heejjj :)


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0