11 oktober 2008 klockan 14:38

Måste kommentera en sak om Blondinbella.. Hon har ett äckligt jävla tillgjort smile på alla sina bilder. Hah. Och sen så ska hon köpa en klänning för 12 000:- bara för att hon fyller 18år? Om jag skulle haft 4153465 miljoner, i helvete heller att jag skulle köpt en klänning för 12tusen! Jag skulle köpt en klänning för femhundra spänn och sen skänkt resten till välgörenhet! Äckliga jävla rika snobbar som bara tänker på sig själva. USCH. När man ändå har mycket pengar så tycker jag att man kan skänka en större slant till t.ex cancerfonden. Vi "Vanliga" människor skänker kanske 100:- .. Men dom kan kanske skänka 10 000:-.. Tycker jag då :) dom som är äckligt rika alltså. Men nu säger jag inte att ingen gör det. T.ex Angelina Jolie säljer sina första babybilder (till högstbj.) och dom pengarna skänker hon till välgörenhet *tummen upp* Fan va jag stör mig på egoistiska människor som bara VILL HA Å VILL HA. Ne fyfan.. Nog om det :)
Och nu undrar ni säkert vad JAG har gjort för "välgörenhet", jag har faktiskt köpt rosa bandet osv.. Men eftersom man inte är världens rikaste så kan man inte skänka 10 000:- .. Men jag känner en som har skänk 10 000:- (eller något i den stilen) till rädda barnen tror jag att det var. Och jag är väldigt nära släkt till han. Det är faktiskt min pappa :) och  jag är stolt över honom!

Men nu ska jag packa Millas väska :) Heippa hei!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0