12 oktober 2008 klockan 15:10

T. T Purontaka- Mulla Ikävä Sua On <3
- Förjävla bra alltså :) Lyssna på den ni som kan finska! Namuuu..

Jonna håller på och fixar en bakgrundssida till min blogg! :) Kommer nog bli skiiitbra!

Får se vad som händer idag. Kommer nog bara sitta å sura typ, men det är inte mitt fel.. *säger vi* Hah.. Nedå, kommer nog inte sura hela dagen, men en del iallafall. När jag väl bli sur så kan jag fan sura i flera dagar. Även om det nu än är en om lite skitsak.. T.ex som att det ligger en gaffel i vasken istället för i diskmaskinen. Seriöst alltså!


Btw.. Någon som har erfarenhet av 'Litium'? Skulle haft lite frågor isåfall :)

Ne, nu ska jag kika runt på familjeliv. Heej!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0