12 oktober 2008 klockan 21:59

Sitter och kollar på "Pretty Woman" som går på kanal 5 just nu. Har sett den typ tusen gånger, men alltid lika bra för det :)
Har rökt en och en halv cigg idag.. Men jaa, vad ska man göra.

Imorgon ska jag ringa till min läkare. Vi har egentligen ett bokat telefonmöte den 24/10 men jag orkar inte vänta så länge. Hoppas bara att jag kommer upp klockan åtta imorgon då =)

Kom på nyss att jag har inte ätit något idag. Eller ja.. en bulle, ett halvt glas mjölk, lite godis och lite cola. Och jag är inte ens hungrig? Hmm.. Vart såhär i flera veckor nu, är nästan aldrig hungrig. Men nu ska jag kila vidare :) Heej!

Jag älskar min lilla tös mestaste av allt <3


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0