13 oktober 2008 klockan 16:24

Efter många om och men så somnade Milla till slut. När man väl tänker efter så är inte hon en jobbig bebis trots allt ;) Funderar på om jag ska lägga mig i soffan och vila mig en stund. Sova skulle vara gott, men ddå är jag sur sen när Milla väcker mig. Jajaaa..

Sitter och lyssnar på Slipknot-Snuff igen.. Jäkligt bra alltså! Har nog inte hört en bättre låt, texten å allt. Mmmm!!

Det blev pommes å kycklingkebab till mddag idag. Jag fick kasta i mig maten för Milla var gnällig, trodde att hon var hungrig men hon åt bara typ 100ml.. Nåja, bättre än ingenting :)

Jag måste verkligen ha en ny mobil!! Och nu vet jag vilken jag ska köpa, en Nokia 6500 classic. Min syrra har en sån tror jag? Men den skulle passa mig perfekt eftersom den är liten :) Kostar mellan 2000-3000:- någon som vill pröjsa eller? :D oh mama!

Men nu ska jag kanske lägga mig i soffan eller något. Kanske glo på Rederiet och käka godis :)
Mika skulle kanske komma förbi sen, får se hur det blir med det.
Heippa hei mina små troll! =)


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0