14 oktober 2008 klockan 14:15

Igår köpte Marko Mc Donalds till mig å han. Han köpte även med vitlöksdipp. Väl hemma (vi bor 10min från McDonalds typ) så upptäcker vi att det saknas dipp. Alltså har McDonalds snott pengar av oss. Tänk om dom gör så med en miljon kunder, då tjänar dom fyra miljoner kronor! Hmm.. och detta var inte första gången det hände oss. Sist gång var i somras, så saknades det pommes och grejjer. Alltså seriöst.. Nu bojkottar fan jag hela jävla McDonalds och all sådan skit!! Min dotter ska inte få i sig äckliga, skitiga pommes från McDonalds, Max eller Burger King (eller andra gatukök för den delen). Vill hon ha pommes så kan vi göra det hemma.. I UGNEN. Utan allt onödigt fett! Slut om det..

Kollar på Oprah precis.. En som var gäst hos henne var en man med BLÅ HUD :D Han vet helt blå alltså! Haha.. Lite coolt.

Milla sover nu igen. Hon vaknade för en timma sen.. Stackarn är jättetrött. Vi badade förut också :) Eller ja, hon gjorde.
Idag är det jättefint väder, så jag funderar på om vi ska ta vårat pick å pack och gå ut å gå :) Skönt för Milla att komma ut för en gångs skull.. Har ju bara regnat å regnat här. Tråkigt!

Men nu ska jag kika runt lite grann på nätet :) Som vanligt! Hej hej!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0