16 dagar kvar till julafton!

Igår beställde jag bilder för framkallning på Milla :) Och några var på Sisu också.
Mamma ville också ha bilder, från Millas dop. Så det blev 52 bilder till henne och 162 till oss ;) Allt gick på
250:- eller något med frakt. Inte så jäkla dyrt ändå :) (www.extrafilm.se)

Idag har jag sovit till halv tre. Haha.. Eller ja, gick upp halv elva första gången :) Marko å Milla med..
Sen gick vi å la oss i sängen igen innan Marko åkte till jobbet.. Milla ville inte sova så Marko matade henne, och sen så somnade hon vid ett-tiden :) Och jag med! Sköööööönt var det.. Nam :) Längesen jag har tagit en nap.. Hiihihii

Något är fel på Swedbanks hemsida... Jävla skiiiiiiiit, måste ju se om jag har fått tillbaka pengarna från Beginners. Åhh..

Det blir potatis och fiskbullar idag :) Ska bli gott. Milla ska också äta fisk sen!
Just nu krälar hon runt på golvet och utforskar. Hon fick tag i Markos tröja nu.. Men nu kom Sisu med en leksak :D Haha.. Dom är så söta när dom leker ihop. Sisu slickar på Millas fötter och Milla ligger å njuter ;D Hahaha.. Så jäkla sött!

Men nu ska jag faktiskt börja rör på mig :) Hej hej!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0