16 oktober 2008 klockan 13:16

Tänkte lägga ut lite bilder (som jag hittade på google) från Posio i Finland! :) Både min mamma och pappa är därifrån. MAmma är från en by som heter 'Aittaniemi' och pappa från 'Mourujärvi'. Farsan heter ju Mourujärvi i efternamn ;) Fast byn kallar vi bara för 'Mouru'!


Den här vet jag inte vart någonstans i Posio den är tagen.. Men kan lova er att det ser så ut vid dom flesta sjöar runtom i norra Finland :)


Vinter i Posio :)


I den här kyrkan så har min kusin gift sig, och så var vi i den här kyrka när mormor begraves. Jag kommer inte ihåg om vi var här när farfar och farmor begravdes.. Men det var vi nog? hmm.. Får fråga pappa.
Min farmor gjorde en tavla av den här kyrkan. Hon broderade, och pappa gav mig den tavlan :) Vet bara inte vart jag ska ha den.. Får see!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0