16 oktober 2008 klockan 20:21

Fyfaaasiken så tråkigt jag har det. Vet absolut inte vad jag ska göra :/ huuuh!!

Milla somnade till slut! Gott gott :) Hon kränkade allt, men till slut så gav hon sig ;)

Sitter här och lyssnar på Lady GaGa-Poker Face, jäkligt bra faktiskt! Bara att man blir på sånt jävla partyhumör.. mhmmm ;)

Måste verkligen byta till det gamla tangentbordet, får ryck på det här!! Åhh.. Nåja..

Tydligen så får man mindre bröst utav kaffe. Samma sak som att man får cancer av friterad mat. Och att det finns giftiga kemikalier i nappfaskor. JAJAAA.. Vem fan bryr sig, ändå inte sant!! Om det hade funnits gifter i nappflaskorna så hade dom inte fått sälja dom i affärerna! 
Och även om man hade fått cancer av chips så hade jag inte brytt mig. MEN, då borde man ju vara 18 år för att få köp all friterad mat? Så som med tobak? Jag tycker det iallafall. Annars så kan dom gott sälja tobak till människor i alla åldrar, som med chips. Nåjaa.. nog tjatat! Heejjj :)


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0