17 november 2008 klockan 12:56

Ännu en ny vecka har börjat, och det betyder att det snart är juuuuuuul! :) Så jäkla kul! Milla's första jul också, hon kommer nog få massor med julklappar, min lilla tös :)

I lördags jobbade Marko över på jobbet, från 07 till 16. Under den tiden var jag hos mamma, och så åkte vi till en ny affär och sen övningskörde vi lite på grusplanen :) Det var naaajs. Sen senare på kvällen så åkte jag å Marko och köpte godis å en Max hamburgare. Gott :) Och sen bestämde vi för oss att sova över hos mamsen, mysigt!

Igår var jag och mamma ute och körde :) Jag fick köra hem!! Hahah.. Höll på å skita ner mig. Nedå :) Gick fan jävligt bra. Tog den raka vägen hem så jag fick köra på 70 väg,  mamma sa att jag inte behövde köra 70.. Haha, klart jag körde 70 ;) ohyeah! Och så låg det någon jävla gubbe rakt i röven på mig!!! fan va störd jag blev, hade sån jävla lust å bara trampa gasen i bott.. Men då hade mamma blivit sur ;p

På eftermiddagen gick jag, mamma, Marko och Milla ut och gick. Sisu var också med förstårs :) Efter det gick vi hem till syrran. Hon å hennes kille var bakis.. Haha.. Stackarna.. Men självförvållat ;) Ett stund senare kom Mika också. Han tyckte att jag hade blivit smalare?! :D Ohyeah.. Fast det är kanske det bruna håret som gör det med.

Nu har jag potatos, morötter å palsternacka i ugnen :) mmmm.. gott gott gott!! Till det så ska jag göra köttfärsbiffar, tänkte göra älgbiffar först men det får bli någon annan dag :) nam!!

Har haft så jävla ont i magen dom senaste dagarna!! Sen så sa mamma att det antagligen är magkatarr. Och jaa.. visst är det det :) Vet faktiskt inte varför jag får det ibland. Min lillasyster får också det. Vi båda är laktosintolereanta.. Kan det bero på att vi har känsliga magar? Äh jag vet inte :) Men nu får man hålla sig ifrån stekt mat, friterad mat, stark kryddad mat, cigaretter, alkohol, kaffe... Hur ska jag överleva!! Nåjaa.. Får väl bli att an steker biffarna liiiiiiiiite grann och sen in i ugnen med dom! Får ju fortfarande äta kokt och ugnstekt mat! :) nam!! Och havregrynsgröt till frukost.. Men det blev ingen idag, eftersom vi inte har banan hemma :) hihi..

Men nu ska jag kolla på Desperate Housewives S05E08.. Ohyeah, nu börjar det hända grejjer kan jag lova :) Heejjj!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0