17 oktober 2008 klockan 14:12

Äntligen!!
Nu har det kommit en modeblogg för "tjockisar" om jag får säga så :) Eller jag vet faktiskt inte om det är en modeblogg.. Scrollade bara förbi lite snabbt.
Orka sitta kolla på alla spinkiga, anorektiska brudar på Farhmans mode, (eller vafan hon nu än heter) och istället ägna sig åt hur den genomnsnittliga kvinna verkligen ser ut! T.ex.. den vanligaste storleken i USA är storlek 42 och inte 32! 

Och hellre sitter jag å tittar på en kvinna med former på en catwalk än en äcklig, spinkig anorektisk brud (för dom flesta har anorektsia/bulimi) som jag tror ska ramla ner från runwayn snart för att hennes ben bryts av som två tändstickor!!
Nepp! det ska vara lite kärlek i kroppen ;) mhmmm!!

Här är deras blogg förresten: tjockisbloggen.wordpress.com/


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0