18 november 2008 klockan 10:46

Jag är snuvig konstant!! Är det inte pollen så är det förkylning, är det inte förkylning så är jag bara tät i näsan och det rinner och har sig. Fattar inte varför jag är tät i näsan utan orsak? Gött skumt är det :/ Hmm..

Jag är jääävligt hungrig kan jag lova. Orkar verkligen inte göra mackor, så få vara utan mat tills baby kommer hem :) Vi ska göra köttbullar å potatismos idag. Gott gott.

Tvättstuga har vi idag också, sen senare ikväll ville mamma att vi skulle komma bort. Får se om man orkar, annars får hon komma hit :) Måste verkligen träna också!! Hinner nog inte idag, plus att jag säkert fortfarande har ont i magen. Kanske borde vila ett par dagar till.. Men men, får se ikväll :)

Snart vaknar nog Milla å vill umgås. Kan hon inte sova en timma till? :( Buuuhh.. Vill ta igen mig på soffan. Jäkligt anträngade att gå å ha ont i magen konstant. uff..

Men nu ska jag glo på tv. Såg att Oprah började.. Kanske inte är något bra idag ändå. mjaaahh.. Heeejjj :)


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0