18 november 2008 klockan 13:18

Testade por-plåster (man tar bort porer) för andra gången. Inte fan funkar dom!! Nej nej.. Det blir på det gamla hederliga sättet. Ånga ansiktet och sen på med ansiktsvatten. Bäst!!

Blir inget potatismos idag.. iiihhh!! Får bara bli potatis. Har ingen mjölk hemma. Ifs.. Vi har grädde.. Bara att späda ut? Nee... För mycket fett :) Orka dååå..

Ska sminka mig och så snart, sen kommer min baby hem :) wiiieee!! Då ska vi äta, och sen ska vi åka och storhandla på Willys :) Jag klagar alltid på att det aldrig finns något att äta. Haha.. får väl hitta något att äta nu då :)

Våra julklapps-önskelistor är uppdaterade btw!!
Kika in i vänster spalten --->

Nu ska jag kika runt på familjeliv :) Heejjj!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0