18 oktober 2008 klockan 15:52

Igår kväll tog jag mig ett par öl.. Sen blev jag så jäääävla röksugen, ringde till Jonna :D Sa att hon skulle komma å köpa cigg åt mig.. Men NENE! Hon skulle ligga å mysa med Tomas hon, haha. Hon var gött full kan jag lova er.. oooja! Hahaha, lilla tjötapa.
Det slutade med att jag fick med mig Sanna till ciggköpandet. Vi fick gå ända till Shell :( buuhh.. långt! Sanna tog med sig Tilda också. Sötnöt :) Hon är en amstaff/labrador!

Idag ska vi göra egen pizza :) Ska bli gott!
Men först måste vi åka och handla sig lite granna. Jag älskar att gå i mataffärer, haha vet inte varför :D
Men men.. Nu ska jag ta fram kläder till Milla och så. Heejjj!


Kommentarer
Postat av: emelie

hejsan! haft en bra dag? kolla gärna min blogg & säg vad du tycker håller på med en liten marknadsundersökning hade fint! kram /Emelie

2008-12-02 @ 23:18:01
URL: http://stylebyemelie.blogg.se/

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0