19 november 2008 klockan 21:55

Slängde in pommes i ugnen nyss :) nam nam!! Ska ät aoch glo på The L Word har jag tänkt. Marko skulle lägga sig sa han, tråkmåns ;) Men jaaa..
Vi såg på Leila's jul nyss också. Funderar på om man ska göra dom där pekan-muffinsarna till efterätt på julafton. Men ingen kommer orka äta dom ändå känns det som :) 

Vi ska fira jul hemma hos oss iår är det bestämt, så vi kommer väl vara runt åtta personer här! Plats får det, men orka vara hemma hos oss ;D Hahah..
Istället för muffinsar så blir det en jul-drink till efterrätt :) Emelie får ingen sådan drick.. Hon får en alkoholfri drink! Fast tror nog att jag skippar coca colan i den. Smakar nog konstigt med cola å ananans? Yes yes :) Hoppas att det blir bra bara.

Marko håller på å bögar sig som vanligt bredvid mig i soffan. Klagar på att jagknappar för hårt på tangentbordet. Så förut kom han med en 'bright' idé! Han la en handduk under tangentbordet... Haha, låter ändå :D Men inte lika mycket, men det låter ändå. Klagar han nu så jääävla bajsröv asså ;)

Nu ska jag gå å se hur det går med mina pommes! Heejjj :)

Jag älskar min baby <3


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0