19 oktober 2008 klockan 20:35

Vi var inte på besök hos Ritva idag, fick bli hos mamma istället. Ritva sklle träna och då skulle det bli så sent för oss, för Milla lägger sig för sin nattsömn mellan 20-21. Vi har bestämt oss för att inte vara borta till klockan tio på kvällarna längre. Yees.. Så vi får allt vara hemma runt åtta-tiden :) Måste ju få lite pli på dom här tiderna nu!

Vad händer i veckan då? Hmm..
Imorgon måste jag ringa och byta veterinär-tid för Sisu. Han skulle egentligen dit på tisdag, men mamma påminde mig om att då ska vi åka på körkortskursen.. Så då går det inte!
Tisdag blir det kursen dårå ;) Fyra timmar.. Jippie! Eller inte.. Tror det var fyra timmar iallafall... Jaja!
Sen vet jag faktiskt inte vad de är för mer vad som händer :)
Jo!! På fredag så kommer Sandra till Vänersborg, och på lördag så är det oktobersmarknad :) kul kul! Får se om vi orkar ta med Milla dit... Kanske blir för bökigt.. Mjaaa...

Men nu ska jag glo runt lite på nätet :) Som vanligt. 
Ska gå å lägga mig tidigt idag tror jag, jäääklar vad trött jag är.. huh :/ nåååja.. heejjj!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0