2 oktober 2008 klockan 15:27

Bahh.. Nu får folk faktiskt börja förstå att jag inte orkar umgås så fort dom orkar!! Har faktiskt Milla att ta hand om, och efter Milla så kommer Marko som jag vill mysa med så fort jag får chans. Och vissa dagar är man helt utmattad.
SÅ.. Nu har jag skrivit det. Hoppas att ni läser det här bara, för orkar inte säga det igen :)

Försöker få tag på min "k-person", men hon svarar inte på mitt sms. Vill ju ha hennes mejl :/ Jävla bajs. Hoppas verkligen att hon svarar snart!!

Och hoppas att Marko kommer hem snaaaart :) Sitter här själv (med Milla & Sisu) hemma hos mamma och glor på nätet plus på Cityakuten lite då och då. Fryser som fan gör jag :/ Ska hämta Markos tröja under Millas vagn snart och sätta på mig den :) mmmmm..

-  Kom på en sak som jag inte har berättat om Marko :) Men jag vet inte om jag får skriva det här, ifall lhan tycker att det är skämmigt :P Men gulligt är det iallafall!

ÅHHH... Har sån lust å bara skriva ner allt jag tycker och tänker!!!!! Men då kommer nog några personer bli sårade så jag skippar det.

Heippa :)


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0