20 november 2008 klockan 13:15

Ny dag nya tag!

Igår kväll gick Marko å la sig vid tio-tiden och jag gjorde pommes å satte mig i soffan för att glo på The L Word :) Började kolla på edt när jag var yngre, men då intresserade inte serien mig. Nu var den faktiskt riktigt bra! Ska glo på några avsnitt till ikväll :)

Idag ska vi åka och handla! Wiiiee :) Till Willys och Europris. Fick en reklam blad idag (Europris) och dom har gött billiga saker :) Ohyeah.. Massa godisköp blir det!! Hahah :D Fast det är till jul då. Inte pilla innan! Och sen så tror jag att vi ska köpa ett par tomtar eller så :) Efter det ska vi till Willys  köpa blöjor, intresant va? Hahah.

Fast först!! Ska jag faktiskt åka iväg och övningsköra med min kära mamma :) Kommer skita på mig idag igen.. Typ... Eller inte :D Eller man vet faktiskt aldrig, Tän om vi krockar med ett träd.. Då skiter jag nog på mig tusen gånger om ;)

Längtar tills vi kan sätta upp julgranen :D wiiiee!! Förra året köpte vi en riktig julgran, satte upp den typ i slutet av november? Hahah :D Fast iår blir det som med alla andra år (i min familj iallafall), dagen före julafton. När sätter ni upp granen? Och så längtaaaaar jag till julmaten :D NAM!! Eftersom man inte är svensk så finns det massa got på julbordet :) T.ex morotslåda. NAAAAMUU!! Sitter här å dregglar typ.. Haha :) Fast potatislådan är godast! Då slipper man dom där kokta potatisarna som man ändå äter varenda vecka under hela året. Ska bli så jääääkla gott (: 

Igår beställde vi lite julklappar också :) Fast ena var faktiskt födelsedagspresent till mamsen, hon fyller år i december :) Måste hitta på en julklapp till henne.. Hmm.. Jo men nu vet jag ju.. Har ju redan kommit på vad jag ska köpa till henne :) Det är något som hon och Milla kan grejja med nästa år! Då blir hon nog glad. För hon blir sur nu förtiden när man köper presenter å sånt till henne ;) "Ni kan ju lägga pengarna på annat!!" Hah, jojo :) Men vi har alltid köpt julklappar å sånt till henne ändå ;) En liten sur min blev det förra julen.. Men jaa :)

Nu blev det bara massa tjat. Funderar på om man ska hoppain i duschen nu när Milla ändå sover? .. Neehh :) Tar det sen när Marko har kommit hem. Heippa-hei på er :)


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0