20 oktober 2008 klockan 16:57

Sitter här å käkar lite chips :) gott gott!

Gick upp relativt tidigt idag.. Halv nio om man får säga det sjäv ;p Skulle gått upp åtta egentligen, men men :)
Milla var duktig och åt gröt till frukost :) Hon tycker att det är jättegott med havregröt!

Till middag så gjorde vi potatismos med älgfärsbiffar :) Fasiken så gott med älgkött!! mmmmm *smask*
Så om ni någonsin blir erbjudna gratis älgkött.. tacka å ta emot ;)

Satt och räknade ut nyss hur mycket vi kommer att spendera på IKEA, kommer nog bli runt en tusenlapp. Och sen på Ullared blir det typ 3000:- Man sparar mycket på att sluta å röka ;) Ajjemän!

Don't go wasting your emotion
Lay all your love on me
Don't go sharing your devotion
Lay all your love on me


Bra den låten ;D Ska sätta mig å lyssna igenom A-teens låtar snart. Haha.. Jag och min kompis (när vi gick i lågstadiet) älskade A-teens :) Hur gammal kan jag vart... 9 år? ;p

Jävla SKIT metroblogg som håller på och fittar sig hela tiden. Plus att dom håller på och renoverar där. BAH! Bullshit är det.. Kommer inte bli bättre för det :) Men ändå.. Kan inte byta blogg för då skulle jag bli ledsen i ögat ^^ Är så van vid metrobloggen, så det är bara konstig å krångligt inne på blogg.se. Men så länge man kan skriva inlägg så funkar det.. Eller vadå?

Nepp! Nu ska jag kolla om metrobloggen funkar, och då ska jag lägga in det här inlägget där ;) Haha.. Heejjj!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0