20 oktober 2008 klockan 19:49

Varför ska metrobloggen hålla på å vara skit hela tiden för?
Åhhh!! Jag önskar att jag hade valt en annan blogg istället. Men eftersom man har lärt sig hur allting fungerar på metrobloggen så orkar man inte byta och lära om sig allt!

Jag har precis käkat riskakor och cola. Gott gott!

Utlänningarna har fest i gårdslokalen igen (som ligger i samma trapp som vi bor i). Jag har inget emot att dom har fester och så.. Men att deras jäkla ungar alltid ska hålla på å springa fram å tillbaka, å skrika å gapa i trappen! PLUS att dom vuxna stället sig precis utanför portdörren, lämnar den öppen och RÖKER precis där!! Vafan är det för JÄVLA sätt?!?! Jag skiter väl fan i dom står å röker brajj, men gör det fan inte utanför portdörren så att lukten kommer in i trapphuset och sedan in i våran lägenhet!!! ÄCKLIGT! ÅÅÅHHH!!!

Tro fan att jag är förbannad idag! Ingenting blir rätt!!!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0