21 oktober 2008 klockan 12:11

God morgon! Eller något :)
Jag har precis matat mig själv och Millunen! Gott med lite mat i magen. Sitter här å försöker få ork till att duscha.. Men som sagt, har ingen ork så det får nog bli när Marko har kommit hem. Ska strax se vad vi har i frysen.. Och sen vid halv två tiden ska jag laga mat!

Fan va jag måste börja göra situps varje dag!! Men det är ju så joobbigt :( Orkar verkligen inte!! åååhhh!

Idag så ska vi på kursen på körskolan. Kul å sitta där i fyra timmar å bara glo! Har man inte behövt den kursen innan så behöverman inte den nu heller. Pengar på onödigt skit!
Men jag kommer att ta mitt körkort snabbt ändå. Kommer å kosta liiite pengar :) ohyeah! Bara för att jag är duktig!!

Men nu ska jag kika på Rachel Ray, kanske får lite middagstips! Heejjj!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0