21 oktober 2008 klockan 12:22

En sak förstår jag mig inte på..
Gravida kvinnor på familjeliv... När dom har kommit in i vecka 36 i graviditeten (vecka 40 så är barnet fullt utvecklat) så vill dom PÅSKYNDA graviditeten och föda NU! Varför i helvete vill dom föda ett barn i vecka 36 för? Det är ju EN MÅNAD tills att barnet egentligen ska födas?! Det är ju inte ens säkert att lungorna fungerar som dom ska! Fyfan vilka dumma as det finns alltså! (ursäkta men det finns det verkligen) Hellre går jag ÖVER en månad i graviditeten än att jag föder en månad för tidigt!
Det är ju verkligen synd om dom barnen som verkligen föds för tidigt! Vissa får men för livet.. och visst sen finns det barn som föds i vecka 25 och har inga som helst problem. Men varför ens RISKERA sitt barns liv??
Förstår mig inte på kvinnor ibland.. Fyfan :/ HEMSKT!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0