21 oktober 2008 klockan 14:45

Idag åt vi fiskpinnar med potatismos och sås till :) mmm gott! Jag har inte käkat fiskpinnar på evigheter! mums..
Funderar på om man ska göra pastasallad någon dag här. Med kött till :) namuuu...

Imorgon ska vi åka å storhandla på Willys. Orkar inte dra på fredag för då är det löning och massa folk ute å handlar! får bli imorgon eftersom jag fick dagsersättningen igår. Ska få mer pengar på måndag också. Skitförsäkringskassa som inte kan hålla reda på någonting! Dom missade en halv månad med mig, så därför får jag "dubbelt" den här månaden. Ahjaa, ska nog inte klaga så mycket eftersom vi åker till Ullared/IKEA nästa fredag, och då är det ju gott med lite extra pengar :) Men nu ska jag duscha! Annars kommer jag försent. Heejjj!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0