22 november 2008 klockan 23:03

Mamma har vart hos oss hela kvällen idag :)
Först såg vi på filmen "Joulutarina", hur bra som helst :) Och efter det såg vi på "Fred Claus". Inte lika bra, men den funka ;)

Jag har fått ett jääävla munsår också :( Tre små vattenblåsor vid mitt ärr från läppiercingen. Gör bajsont!! Men jaaa.. Bara att smörja, smörja!

Marko är ute med Sisu nu, han följer mamma och Lukas hem :) Min snälla ponke! Lukas är hos morsan nu för att syrran å hennes kille ska uuuut ikväll. Hmm... Längesen man själv va ute.. Men man orkar ju inte sånt nu för tiden känns det som ^^ haha.

Jag fick inte bju på EN juldrink på julafton enligt mamma. För man ska inte dricka på julafton. Men något till kaffet fick man ta!! Och hon syftade på Amarula. Hmm, om jag inte minns fel så är det alkohol i amarula med ;) Och jag sa EN drink inte femton stycken. Sådeså :) Det är nog mer alkohol i amarulan eller i den drinken jag tänkte göra. Haha.. Ahja :D Hon får väl sitta å slicka på sin amarula, men jag ska dricka min drink ;) Sådeså!! Min älskade mamma <3
Marko ville se på en till film, får väl försöka leta upp en till då. Heippa-ti-hei :)


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0