22 oktober 2008 klockan 12:30

Jag kommenterade precis en persons blogg.. Hon/han hade skrivit något om infrabastu. Så jag kommenterade med:

"Man ska sitta i en riktig finsk vedeldad bastu, med riktigt björkris!! mmmm :D och så ska man misshandla sig själv med björkriset. Och så blir det en sån underbar doft i hela bastun!! oooh mama :) finns ingenting bättre mot myggbett, nästäppa eller självmåendet ;)"

Fyfaaan vad jag saknar att sitta i en vedeldad bastu!
Måste verkligen, verkligen till Finland i sommar så man får basta lite!! iiih! Hoppas att mamma bestämmer sig för att "behålla" mormors hus/stuga så vi har någonstans att åka på somrarna :) eller ja... Istället för att vara i storstäderna hela tiden menar jag då! Så jäkla gött å sitta mitt ute i ingenstans.. Där nästan inga bilar åker förbi, och där det är helt tyyyyst! Mmmmm :) Och vedeldad bastu såklart! Det är fan livet asså, en gång om året då ;) För inte skulle jag alltid vilja bo så, det förstör själva grejjen typ.

Nu vill jag att Marko ska komma hem så att vi kan åka å handla någongång!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0