23 oktober 2008 klockan 07:00

Fyfan så vidrigt, trodde verkligen inte att det var sant :'( Sitter fortfarande och skakar!! Det var verkligen det äckligaste jag har varit med om! huuuh :(

Hade en dröm nyss. 
Jag drömde att jag å Marko (å kanske Milla) var i Finland, och så stod vi och pratade med några av mina kusiner och annat folk runtomkring en grill. (Det var en ganska stor grill, och så var den rund med inga kanter. En betonggrill i marken då!)
Och helt plötsligt så tar någon Marko i nacken och släpar honom till grillen!! Jag minns att jag försökte göra något men det var försent. Det sista minnet jag fick av Marko var när han låg på grillen :'( Som tur var så såg jag inte när han brändes upp för jag vände bort huvudet. Men ändå...
Och sen efteråt så frågade jag folk varför han killen gjorde så, men ingen svarade på det. Till sist så frågade jag min kusin Jani och han svarade inte på det heller. Alla ljög för mig ;( Sedan vaknade jag upp gråtandes, och eftersom Marko redan hade åkt till jobbet så fick jag ännu mer panik för att han inte var där! Messade han direkt, men han har fortfarande inte svarat! :'/

Sitter fortfarande med gråten i halsen.. Fyfaaaan säger jag bara!! Äckligaste jävla drömmen jag har haft!!! ÅÅHH ;(


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0