23 oktober 2008 klockan 08:02

Vaknade som sagt kvart i sju i morses, och Milla vaknade kl sju, så jag fick en kvart för mig själv iallafall.
Nu har jag och Milla ätit frukost :) Och Milla försöker sova igen, tänkte också gå å lägga mig.. Men det är ju ingen idé egentligen. Har på Rix Morgonzoo på tv'n också. Kikar på det ibland :) Det är faktiskt lite lungnande att höra Titti's, Roger's och Gert's röst ;p ohyeeeah!

Marko ringde precis.. Men hans batteri dog, och så ringde han från jobbtelefonen, och så råkade jag trycka på röd lur. Haha ;p

Jag å Milla ska ta en tripp till Torpa sen. Köpta lite krejjer :] Vi ska göra pastasallad å kyckling idag.. Mmm.. gott :)

Men nu ska jag kika runt på nätet, som vanligt :) Heejjj!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0