23 oktober 2008 klockan 09:56

Milla vaknade för en timma sen, lite mer kanske. Vi låg å myste i soffan och på golvet :) Min lilla myspys <3
Nyss så åt hon för andra gången.. Hon somnade i min famn medan hon åt, stackarn va trött hon var. Jag tänkte ju att vi skulle ta en tripp till Torpa efter att hon hade ätit.. Men icke :) Nu får jag vänta på tills hon har vaknat igen!

Satt och zappa igenom tv-kanalerna nyss, hamnade på en tv-shop kanal. Där dom åter igen visar en "enastående Tobi"! Någon grejj som slätar ut rynkorna med bara varmluft. Kollade sedan på kommentarerna på deras hemsida, och tydligen så funkar den. Fick lust å köpa en sån, men sen kom jag på. När behöver VI en sådan? Strycker ju aldrig :P Förutom till jul å sånt, men då kan man likagärna ta strykjärnet. Yees!
Såg någon "Air Max Pillow" också. Ska tydligen hjälpa mot stel nacke. Men vafan.. Två kuddar kostar 599:-!!! Orken asså :/ Sen ifall dom är kassa? Hmm.. Plus att dom är så stora att våa örngott inte får plats i dom. Ska man då sova på bara kudden? Ne tack.. Jag vill ha mina örngott som luktar Finland :) mmmm!! 
Luktar Finland i hela håret nu. Haha :) Låg å sniffa sönder min kudde igår kväll. Somnade nog före elva igår!! Mirakel :D Men gött var det.

Nu blev det lite tjat i mitt inlägg här. Men är ni nyfikna på tv-shops prudukterna gå in här.

Nu vet ni nog vad jag ska göra.. (kika runt på nätet!!) Heejjj :)


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0