24 november 2008 klockan 23:20

Har en sån jäkla lust å slänga upp alla adventsljusstakar nu så att man har det överstökat sen.. Hmm, får se om man orkar ^^ Hah..

Det gör ont i örat ibland :/ huuhh.. Hoppas det inte är öroninflammation bara. Plus att jag går och ryser hela tiden... Jag HATAR när Milla drar sina naglar mot papper eller dylikt, då blir det äckligt ljud och det gör så oooont i öronen och överallt!! Så bara för det går jag och ryser hela tiden :/ Fan inte roligt.. Hör det här naglar-mot-papper-ljudet hela tiden inne i mitt huvud!! Får gå till en läkare eller något snart om det inte går över. Haha.. Finns nog inget botemedel mot sånt... :( :(

Men nu ska jag kolla med min baby om han vill glo på film med mig :)


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0