24 oktober 2008 klockan 10:36

Hur kan man tro att man kan påskynda en förlossning? D.v.s att man kan STARTA, av att t.ex springa i trappor?  HAH :D Alltså då måste jag startat min förlossning redan innan jag ens visste att jag var gravid. För jag sprang i trappor vareeeeeenda jäääkla dag.
Det enda som kan hjälpa, är när man redan HAR värkar så kan man röra på sig, för då sjunker bebisen huvud ännu längre ner i bäckenet o.s.v och DET kan skynda på en förlossning.

Men jaaa.. Förstår verkligen inte på människor som tror att amn ska käka ananas, å dricka champagne (hallå, du är GRAVID?), hoppa upp på diskbänken.
Haha, det är ju knep för att FÖRDRIVA tiden ju :D Men folk verkar ju inte fatta det. 

Jajaaa nog om det. Folk får skylla sig själva i slutändan! Not my problem ;)


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0