27 november 2008 klockan 10:33

Jag och båda mina systrar åkte till Överby igår :) Skönt för Milla att stanna hemma å mysa med mormor medan mamma var ute å shoppa åt henne ;) Tycker så synd om henne när vi verkligen måste ta med henne ut i butikerna.
Hittade en overall och vantar till Milla :) Och sen väääärldens sötaste klänning som hon ska ha på julafton :) iiihh!!
Sen köpte jag en t-shirt till mig själv, och massa julpynt till hemmet också. Funderar på om jag ska prova ett par byxor som jag såg på Gina Tricot. Vi ska ju ändå dit på lördag så :) Men men.. Får se. Så värst dyra var dom ändå inte (399kr). Och så köpte jag en julklapp till Marko! Såg en till sak som jag ska köpa till han :) Hoppas att han blir nöjd bara.. Men det tror jag nog :) På lördag ska vi köpa julklapp till min lillasyster, och sen är alla julklappar klara!! Gooottt :)

Marko badar Milla nu. Han satte på vattenstrålen (till kranen) och underbart söta Milla försökte fånga strålen med sina händer :D Hahah!! Sen så fick hon vatten i ansiktet och kollade surt på Marko!! ÅÅÅHHH.. .Sööötnööööt :)

Syrran och hennes kille ville åka på kryssing nästa vecka. Vill också följa med!! Funderade seriöst på att följa med ^^ Men kan nog inte vara så länge utan min bebis :( buhuuu...

Men nu ska jag äta frukost, sen ska jag klä på mig och gå ut med Lukas :) Lovade syrran eftersom både hon å killen jobbar idag. Yes yes... Hade bra :) Heippa-ti-ralla!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0