27 november 2008 klockan 12:47

Jag och baby är nog barnlediga från lördag kväll till söndag :) Mamma har inte svarat än, haha. Tönt ;) Men men.. får seeee hur det blir.

På lördag och söndag ska jag ut och köra igen som vanligt. Måste verkligen läsa i kör-boken :/ Men så fort jag läser något så försvinner det lika snabbt! Kommer fan aldrig att klara teoriprovet. Körprovet kommer nog gå hur galant som helst... Fan va allt ska vara sååå gay! Fast kom på nu att man ska köra "Eco-driving" på körprovet :S HUR GAY ÄR INTE DET DÅ! Jag kommer aldrig att köra ekonomiskt, jag vet det. Och plus att då har man EN SAK TILL att tänka på när man kör. DÅ blir det; eco-dricing, säkerhet (min och andras), trafikregler, barn och djur i bilen. GAY ÄR DET. Ta bort eco-driving för faaan.. SKIT SAKER.

Jajaaa :D Det var mitt vredesutbrott för dagen!!
Ända sen jag tog ut min hormonspiral så har jag vart ungefär 837372 gånger lugnare. Jävla hormonerna som gjorde att jag var förbannad jämt och ständigt :/ Så det är gott nu när man går på p-piller. Plus att mina blödningar har slutat!!!!! JIPPIE!!! Jaha =D Haha..

Nu ska jag försöka få Milla att somna, Marko lyckades inte ;) Kolla nu när jag kommer.. PANG så somnar hon direkt :D Hah.. Heejjj!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0