27 oktober 2008 klockan 10:17

Sitter här å dricker kaffe. Brukar inte dricka kaffe på morgonen, men idag var jag så trött så det fick bli en kopp :)

Försöker leta efter kläder på nätet, men hittar absolut ingenting!! Inte ens skor eller väskor :/ Hmm..
Alla jeans som jag har är av märket Crazy Age.. Asbra :D Har köpt alla i Finland (har typ fyra par), och där kostar dom 800:- styck. Hmm.. Kikade runt på nätet nyss å där så kostar dom 400:- styck ;o Fast dom är inte lika snygga som mina då :D oooyeah!
Sitter här i mina favoritpar av crazy age. Det var dom som jag köpte allra först :) asgoa!

Milla sitter helt nyvaken i sin pappas nä. Håret är helt tokigt och så har hon röda kinder och röd näsa! :D åååhh så söööt!

Men nu ska jag gosa med mina älsklingar. Heejjj!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0