27 september 2008 klockan 23:52

Kollade klart "The deep end of the ocean" precis. Fyfaaan vilken hemsk film :/ huuuh.. Men klart sevärd! Men va beredd på att det kan komma ett par tårar ;)

Vi har bestämt oss för att Milla ska få sova i sitt egna rum. Men nu vill jag inte det längre.. Efter att vi sett filmen. Huh :P Aaahh.. Får se. Hon är ju så liten ännu!! Men men :) Får göra iordning hennes rum iallafall.

Vet inte om jag har nämnt detta innan, men jag ska färga mitt hår brunt med blonda slingor :) Har en sån jävla utväxt som inte går att fixa så det får bli brunt nu. Ohyeah.

Marko ligger å löjlar sig bredvid mig här. Smattrar med tungan bara för att jag skriver så snabbt på tangenterna :D Mmmhmmm!

Var ju hemma hos min kusin förut på kalas. Hon fick en lampa som såg ut som ett hjärta, och runt omkring lampan så var det massa hjärtan.. Sen så roterar hela lampan  så att det lyser hjärtan över hela rummet :) Inte världsbäst på att förklara saker.. Men vafan, försöker iallafall :D

Nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag mysa med min baby.. Gå och pussa lite granna på Milla med :) Heippa-ti-hei!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0