28 september 2008 klockan 20:57

Jag sitter här med brun färg i håret nu.. Hoppas att det blir bra nudå! Annars får jag se ut som ett spån när jag går på mitt möte på KomVux imorgon  Så fult att metrobloggen har likadana smileysar som MSN. Bah!
Marko snodde lite från min hårfärg han med. Förstår inte varför.. Han hade redan brunt hår med gyllenblonda slingor.. Så sött.. Men nene, så ska han gå och förstöra. Ahja

Får se om man hittar någon bra film å glo på ikväll. Ingen hemsk film iallafall, fick nog av den vi såg igår. Usch!

Marko sa hej till någon precis från balkongen.. Måste gå och fråga vem det var som var där. Nyfiken som jag är

Lägger KANSKE upp en bild på mig sen när jag har färgat klart.. Beroende på hur de blir. Haha.. Heippa-ti-hei!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0