3 november 2008 klockan 12:07

Jag å Milla tog en tripp igen till torpa förut :) Jag skulle posta ett par skivor med bilder på Milla till min moster. Och sen så köpte jag fruktgröt, frukt och fruktpuré till Milla :) Massa gott! Köpte faktiskt ingenting till mig själv kom jag på nu.. Brukar alltid köpa något litet, men icke :)

Har potatis kokandes på spisen till Milla.. Sen när hon vaknar så ska hon få äta söttsött sååsia igen ;p
Och sen ska jag laga mat till mig å Marko. Blir kotletter idag :) mumsigt.

Senare i eftermiddag ska vi till byggcenter och apoteket.
Det var nog hela våran dag? Uppdaterar nog mer senare :) Heipps!

Idag blir Milla sex månader <3 Guuuud så fort tiden går :) Mammas lilla älskling <3<3


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0