3 november 2008 klockan 12:44

Jag vet att jag har skrivit/sagt detta minst 251648955 gånger!! Men jag måste veeeeeerkligen börja träna asså!! :/ :/ 
Jag å baby pratade om det häromdagen, å jag funderar på om man ska träna måndag och onsdag och sen fredag eller lördag! En timma är ett måste!!! 
Då får nog mamma passa Milla idag.. om hon orkar :) Annars atar vi med henne till träningslokalen! Lokalen ligger ju vid tvättstugan här på gården, så det är ju inte alls långt egentligen ;P Hahah! Jajaaa... Blir nog att man tränar idag. Och bara godisätande på lördagar.. :( *SNYFT*

Japp.. Men nu tycker jag att Milla ska vakna så att vi kan äta söttsött såsia :) Heejjj!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0