3 november 2008 klockan 21:03

Vi tränade faktiskt idag :D Ohyeah!!
Men när vi gick till träningslokalen så såg vi att mammas granne skulle träna eller tvätta. Så utanför träningslokalen så sa jag till Marko att han fick gå in å kolla om det va ngn kille där å träna.. För jag går inte in dit å tränar om det är killar där :D Hahaha. Så gjorde inte han det!! Och då blev jag skiiiitsur och gick hem! Med Marko springandes hack i häl. Hahah! Men väl hemma så insåg hur fjantig jag är.. Tog min mp3 och gick å träna med Marko :) Mammas granne var där och en kvinna med. Sen kom en man med hans dotter också. Men jaaaaaaa... Haha, så nu skäms man inte längre :D
Fyfan vad fjantig jag är ibland asså!!

Sitter å dricker kaffe nu... Och käkar Brago choklad kex :D Hahaha.. Det var den träningen det. Nedå, gör ju inget. Ska ju bara bli av med lite kärlekshandtag så lite kex här å där gör inte så stor skada! Men nu ska jag allt umgås med min baby :) Heejjj!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0