30 november 2008 klockan 19:24

Fredag:
Vi åkte och storhandlade, mamma passade Milla :) Gott för henne.

Lördag:
Vi var i stan på julmarknad. Hittade ingenting, men skönt å komma ut lite granna :) Efter det så åkte Marko å hjälpte farsan å flytta. Jag mamsen, Milla å Emelie åkte till Överby och shoppade. Kommer inte ihåg om jag hittade något? Haha.. Jävla minne man har alltså :)
Sen åkte vi till Willys, där blev det matköp igen! Och efter det åkte vi hem till mamma. Väntade på Marko i typ en timma innan man fick äta mat!! För han skulle förbi affären efter att han hjälpt farsan, så jag var gött hungrig kan jag lova ;) Sov hos mamma igår också.. Tittade på klockan och den var typ halv ett på natten :D Haha.. Och Milla låg å sov nattsömn så det var bäst så.

Söndag:
Idag har jag var å kört med mamma. Gick hur najs som helst!
Sen åkte vi till Överby igen. Ett jävla rännande där :D Hahah..
Köpte en babymonitor, ett par tröjor till Marko, julpynt och kanske något mer. Har inte världens bästa minne :)

Snart ska vi glo på The L Word. Marko har också fastnat för den serien nu :) Men den är faktiskt bra!
Nej.. Lägga Milla en stund nu :) Heejjj!

P.s Milla börjar nog krypa snart!! Hon trycker upp sig på knäna :D Hahah.. Våran lilla älskling har bråttom <3 D.s


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0