30 oktober 2008 klockan 13:26

Hohooo!! :)
Skrev nog inget igår?? Hmm.. Kommer inte ihåg..
Var iallafall hos mamma igår hela dagen :) Milla var snäll som en liten prinsessa! Guuuuud så underbar hon är :)
Just nu ligger hon å sover <3 Älsklingen
Kommer sakna henne så mycket mycket när hon ska till sin farmor ikväll :( Buuhh.. Vi kan ju inte ta med henne till Ullared/IKEA, det blir för mycket för henne.

Sisu var hos veterinären idag också. Han fick ta blodprover och sånna grejjer.. Räkningen landade på 1040:- plus att vi ska hämta ut medicin på apoteket på lördag, 578:- där med! Mama asså :/ Nåjaa.. Allt för min älskling :)

Vi sänkte ner Millas säng igår kväll. För tar hon tag i sängen när hon sitter upp så ställer hon sig upp :D Haha.. Men grejjen är att hon inte kan sätta sig upp själv än.. Men man ska inte ta några risker!! Så lika bra att sänka :)

*Marko och Sussu håller på grejjar med spjällskyddet till Millas säng..
Sussu: Marko.. Tryck ner skumbumet under madrassen!!
Marko: HAHAHA SKUMBUM!

Hahahahah :D Fyfan va störd jag är!! Skulle ju säga spjällskydd men jag orkade inte.. :D

Har sån jävla halsbränna :S Haft det varenda jävla dag nu!! Funderar seriöst på om jag är gravid asså :D Haha.. Måste nog köpa ett test på lördag. I'm not kidding ;p
För jag har ALDRIG halsbränna. Förutom när jag var gravid med Milla, shiiit.. Hade halsbränna 24/7. Måste verkligen köpa ett test.. börjar bli jävligt nojjig nu :D Tänk om jag väntar trillingar? Hahaha.. Orka asså :)

Milla ska till BVC idag :) Klockan tre har hon tid! Då har hon läkarundersökning. Som tur är så är det ingen spruta idag.. *peew!*

Men nu ska jag, som alltid!, kika runt på nätet :) Heejjj!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0