30 oktober 2008 klockan 18:01

Var som sagt på BVC förut med Milla. Jäääklar vad hon skrek och grät :( Mammas älskling <3 Kunde inte ens lägga ner henne när jag skulle klä på henne. Nååå <3<3

Förra gången (6/10)
Vikt: 6,730 kg
Längd: 65 cm
Huvudomfång: 42 cm 

Idag (30/10)Vikt: 7 kg
Längd: 65,5 cm
Huvudomfång: 42,5 cm

Min lilla bebis växer som hon ska iallafall :) 

Efter BVC tog vi en tripp till apoteket.. Köpte grav-test och jag var INTE gravid :D Wohooo!! Gött det!
Efter apoteket gick vi till min mammas jobb, men hon hade redan slutat så då var det bara att traska vidare. Först gick vi till torpa för att köpa lite mat och så, och sen gick vi hem :) Så det har varit en lååång eftermiddag hos oss. Och kall!! Brrr :/
Hahah.. Hon på apoteket kolla lite snett på mig när jag skulle köpa graviditetstest, och så hade jag redan en bebis på sex månader med mig :D Hahah.. ahja!

Men nu ska jag allt tjöta vidare på msn. Heejjj!


Kommentarer
Postat av: Emma

ååh, gulligt med barn. :)



ha en bra onsdag, kram emma

2008-12-02 @ 23:45:30
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se/
Postat av: malin

Vill du ha en ny bloggdesign? Just nu lottar jag ut 2 gratis bloggdesigner :) Jag har även en aktiv auktion, och tar emot beställningar på personligare bloggdesigner. Kika in hos mig :)

2008-12-02 @ 23:45:56
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0