4 oktober 2008 klockan 00:11

Vi stack hem till min mamma också idag. Sa att vi skulle vara där till max halv elva, men icke :) Jag fastnade för filmen "Släkten är värst" tror jag att den hette. Hah.. Lite rolig faktiskt.

När vi var hemma hos Ritva förut så hade hon en present till Milla från Markos moster. Det var en liten tygkista, så stod det en liten grejj på finska innuti kistan (kommer inte ihåg vad det stod), och sen så fanns det två fack i kistan.. I den ena satt en glasängel med guldkanter (22karat guld) och i det andra faket så skulle man lägga en hårlock från Milla :) Så skulle ängeln vakta Milla (eftersom locken var från Milla). Så sööööt :) Kan lägga ut en bild på den någon dag!

Men nu ska jag och Marko röka sig.. Heppa-ti-hei :)


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0