6 dagar kvar

Idag ska baby köpa julklapp till mig :) wiiiiieeeeee............. Sen så messade jag han att han skulle köpa en till julklapp till min lillsyrra. Kan nog inte skriva det här.. Ifall hon läser ;p Men det är något som hon vill ha iaf!! :)

På lördag ska jag klippa mig. Ska bli så jäkla gött att bli av med dom sletna topparna. Mhmmm!
Sen så ska jag färga det också :) Kommer att bli najs bajs. Blir brunt igen. Men sen mot våren så ska jag färga det blont igen, för har jag brunt på somaren så kommer det blekas och se ut som hell ^^ Sååå yeeeeeees!

Hittade några julklappar på Överby igår :) En till Marko, sen massa till markos halvbrorsor, och P och sen till Lukas och Sisu :) Vi har redan slängt julklapparna under granen.. Sisus julklappar ligger där.. (godis) så han är och rotar där ibland ;D haha, bara för att det luktar gott.

Snart är det julafton, jag räknar mig själv fortfarande som ett barn.. Så jag vill ha MASSA julklappar!! :D hahah..

Nu har jag slutat röka för andra gången eller något. Tog sista ciggen igår. Är inte ens sugen nu ^^ Men det brukar jag ändå inte vara på morgonen, så därför har jag lätt för att sluta röka ibland :)

Sitter och kollar på Alla älskar Raymond... Fyfan va dum Ray är ibland asså :D Hahahha.. askul!

Jajaa.. Ska glo lite mer nu :) hejjj!

Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0