6 november 2008 klockan 12:25

Igår kunde jag faktiskt äta pommes med kebabsås :D mmm vad gott det var! Men fick typ.. kramp i tungan :D Haha..
Jag kunde däremot käka bröd till frukost!!! Det trodde jag aaaaaaaaldrig att jag kunde göra bara efter två dagar!! Sist gång så tog det fyra dagar innan jag kunde käka något som var 'fast'! Detta är gott :) Tungan har snart läkt helt. Kan näästan leka med piercingen, men det avstår jag från ett tag till, i ett par-tre veckor kanske..
Hittade en tungstav förut! Som jag hade här hemma asså :) En kula med blå sten i. Deeeeeen ska jag ha sen! Bara den inte är för lång.. Don't remember :/ Och sen så ska jag köpa en stav som är 11 millimeter (eller något) lång :) ooohh... kommer bli kort.

Nog tjatat om det! Är på riktig tjathumör idag känner jag. Milla åt hennes lunch ganska duktigt kan jag säga :) Och nu ligger hon å sover. Borde egentligen inte lägga henne direkt efter maten, men sötnosen var så himlans trött <3

Idag så ska vi hem till mamsen. Hon ska hämta ut alla ta-körtkorts-böckerna å shit. Får läsa igen om, sen så skulle hon ge läxa :D Haha.. Kan typ allt. Säger vi ;) 
Sen så måste vi kaaaaanske till affären. Får se om man orkar idag, har egentligen ingen större lust att gå ut.. Men solen skiiiner ju idag!! ;o Första gången på månader känns det som! Joo.. En lite tripp ut måste man väl gå :) Vagnen, Milla, Sisu och min baby <3

Idag blir det nog köttbullar till middag (egna-gjorda). Haha.. egna-gjorda :D vilka ord som ploppar ut ur mina fingertoppar ibland!
Men nu ska jag som vanligt......!!!!!!!!! kika runt på nätet. Heejjj :)


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0