6 november 2008 klockan 12:45

Namn: Susanna kallas för Sussu på finska :) , efternamnet får ni inte veta ;)
Ålder: Född 1990, så 18 år :)
Bor: I Vänersborg med min pojkvän, dotter och hund.
Pojkvän: Marko <3
Hemland: Finland!!!! <3
Gör på dagarna: Är hemma med min dotter :) Städar, lagar mat... Kollar på tv och sitter vid datorn!
Gör på nätterna: Sover ;)
Gör på helgerna: Hälsar på mamma eller svärmor.. Annars så är man hemma :) 
Bästa på hela dagen: När man vaknar på morgonen och ser att Milla ligger och ler å skrattar i sin säng :)
Bästa låt just nu: Lady GaGa - Poker Face
Bästa film just nu: Sex and the city.. helt klart! :D
Bästa maträtt just nu: Orginal-mål på Max! Eller Kycklingsallad med massa rhode island dressing :) mmm!!
När jag fick reda på att jag var gravid: På min 17-års dag!! D.v.s 20 augusti 2007 :)
Utbildning: Grundskolan, och inget gymnasium! Ska läsa på Komvux nästa höst, sen får vi se vart det bär av :)
Jobb: Hmm.. Har praktiserat på dagis i ett halvår ungefär! :D Haha.
Övrigt: Jag äälskar att sova i 12-13 timmar i sträck ;) mmmm va skönt det är! Och sen ÄLSKAR jag choklad, men jag är laktosintolerant så det blir nog inte så mycket av det :) Jag älskar att shoppa.. När jag har pengar då ;) Spelar ingen roll om det är i en matbutik eller i en klädbutik!

Kommer faktiskt inte på något mer.. Men jag utökar listan om det klirrar till i kassan ;) Haha.. Annars får ni fråga på!


Kommentarer

Gör din röst hörd här ♥

♥ Ditt namn
Kom ihåg mig? ♥

♥ Din e-mail

♥ Din blogg

♥ Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0